CAHAYA CINTA MAMA

CAHAYA CINTA MAMA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA
Beri lah hambaMu ini petunjuk kejalan Mu yang benar...
There was an error in this gadget

Thursday, February 4, 2010

aku nak kayo..sapo nak join sekali..huhu

Dah masuk 3 bulan tahun 2010...tak adaq juga perubahan pada hidup ku ini...masih ditahap yang lamo....bilo nak kayo...itu je lah yang terfikir...angan2 memang lah nak kayo...tapi lum nampak byg lagi..kah2..tapi kena usha jugak sebelum bulan mei ni...hehe...ado apo bulan mei...tungguuuu...

pada kenkawan yang nak samo2 kayo mai lah join akak ni buat bisness susu...susu? susu apaya???jangan suspen kenkawan..susu ni halal..bukan setakat halal tapi memang bagus..bagus utk sapo?..utk semua lapisan..yang kanak...cergas minda...yang wanita...awet muda dan kesihatan...yang usia emas..masih berpeluang utk terus bergermalapan macam omeh..huhuhu...JADI....minum lah susu ALPHA LIPID UNTUK TERUS BERTENAGA DAN CERGAS...BAGI YANG INGIN KELIHATAN RAMPING...YESSS...INILAH PELUANG KEEMASAN ANDA...SUSU SD 11...BUKAN UTK RAMPING SAHAJA TAPI JUGA UTK KELIHATAN MUDA DAN BERSERI...JGN LEPASKAN PELUANG...KALAU NAK CARI DUIT...JADI LAH AHLI...MUDAH SAHAJA...CUMA RM50.00 SEUMUR HIDUP...oleh itu jgn lepaskan peluang....MARI2

susu utk kesihatan


susu tambahan

-::- Home -::- Our Distributors -::- Order -::- Contact Us -::-

Dengan Colostrum Alpha Lipid,
Kami Ingin Membantu Anda !
Perhatian kepada mereka yang mempunyai masalah berikut :-
Kanser, Keletihan, Kencing Manis, Leukimia, Darah Tinggi, Masalah Paru-Paru, Tekanan/Stress, Masalah Usus, Migrain, Resdung, Stroke/Lumpuh, Sakit Kulit, Ketumbuhan, Thyroid, Penyakit Jantung, Demam Campak, Parkinson, TB, Lemah Tenaga Batin, Ulser, Sakit Tua, Osteoporosis, Asma, Arthritis, Allergy, Buasir, Bisul, Masalah Buah Pinggang, Ezema, Denggi, Gout, Fybroid, Hepatitis B/C, Gastrik, Jangkitan Kuman, Jerawat, Prostate, Kayap, Migrin, Insomnia, Masalah Tulang, Batu Karang, Wanita Lepas Bersalin, Wanita Mengandung, Masalah Haid/Kesuburan, Kurang Oksigen Dlm Darah, Anti Penuaan (Awet Muda), Tingkatkan Daya Ingatan/IQ, Ahli Sukan, Ahli Bina Badan, DLL
Kami mempunyai Satu Produk Yang Sungguh menakjubkan Untuk Ditawarkan Kepada Anda !
Inilah Produknya :-

Minyak wangi one drop

Assalamualaikum...pagi ni satu opis beli minyak wangi one drop ummi annis jual...huhu...dah bau minyak wangi je ni...naik pening pulak kepala yang memang dah pening...hehe...
Biasa lah org pempuan kalau boleh suma nk yang terbaik untuk diri, suami dan family...memang sikap semulajadi kaum hawa lah tu...setiap saat berusha untuk mencari dan menggali gali dan gali apa sahaja yang baik utk mereka janji vouge...jangan tergali yang ehem2 dah ler..hahaha..
====================================================================

cuti cuti malaysia

hi..sonoknya...lusa kita akan bercuti sempena tahun baru china...alangkah bagusnya kalau banyak duit boleh lah berjalan sakan..cuti-cuti malaysia...huhu..tapi apo nak dikato..dan bagi pasangan kekasih pula 14 feb 2010 adalah hari yg dinanti2kan...kononya hari memperingati kekasih...
anak akak yang umo 10 tahun tu pun tau gak..tapi dia kata itu ikut org keristian...nasib baik lah dia tau...tak payah lah bagi tau...hehe
Bagi akak pulak setiap masa sebenarnya hari kekasih...hari kita ingat org yang kita sayang...sebab kasih sayang ni berpanjangan tiada batasnya...cuma ada masanya kita lupa tentang kasih sayang ni...terutamanya dalam usia yang dah senja..kasih sayang tu rasanya makin jauh...entah lah kan...bagi pasangan muda atau yang baru2 kahwin dah tentunya hidup dengan penuh kasih sayang dan kebahgiaan..semuanya masih wangi dan manis..kentut banyak kali depan muka pun wangi dan tak marah...paling2 pun dia cuma akan cakap..'ayang ni kalau nak kentut duk jauh2 lah sikit'..manja je kan...bila dah lama2 tu...lain pulak bunyinya...'apo kontut dopan org ni dah lah busuk....kurang asam tul' maka berlalulah pasangan yang dah senja dengan muka masam..atau pun cover line je lah..senyum2 simpul..hahaha...jauh bezanya dulu dan sekarang..kah..kah...sabar yo lah...sekarang ni kan musim kemarau...masa ni lah nak tgk pasangan masing2...kalau yang masih baru takder lah masalah...akak citer org lama lah ni...huhu...tak boleh duk dekat lah jawabnya...sedangkan masa hujan pun panas apa lagi dgn cuaca sekarang...aduhai tu lah bezanya kasih sayang org baru dan org lama..mcm langit dan bumi...sedangkan kasih sayang tu sesuatu yang amat berharga dan tidak ternilai dengan apa juga sekalipun..tapi aku akan terus menyimpan segala kenangan indah itu untuk pembakar semangat untuk meneruskan perjalanan hidup ini hingga ke akhir hayat...buat anak ku sayang...kasih sayang mama pada mu tak pernah luntur..ianya seperti laut..laut tu tak bertepi sayang...mama akan terus menyayangi mu walau apa yg terjadi..doa mama sentiasa bersama mu sayang...hingga akhir nanti...Semuga akak dimurahkan rezeki dan tabah menghadapi segala dugaan...amin

hari yang membosankan




Hai..hai...ari ni memang membosankan...

tak tau kenapa..aje yang tak kena rasanya dalam hidup aku ni...


Agaknya terlalu fikir yang bukan-bukan yang tak sepatutnya aku fikirkan...buat pening kepala yang memang dah pening...


Akhirnya aku pun bygkan lah yang indah-indah...aku bygkan tengah duk kat tepi pantai..aku memang suka laut...sebab laut ni boleh buat aku rasa damai....dgn pemandangan yang cukup indah...sonoknye aku...dah lama berkhayal duk kat pantai aku berangan la pulaksedang bercuti kat paris....duk kat tgh2 pokok tulip...cantiknya...bila lah agaknya dapat bercuti kat sini...huhu...tak sapa nak bawak..lagi pun manalah mampu..gaji ciput je...haha...dapat cuti dalam malaysia pun dh syukur..


Tahun harimau 2010

Mungkin ramai yang tak tau...binatang kesukaan akak ialah harimau...hari-hari mau..hahaha...gurau je...cuba renung wajah pak belang ke mak belang ni..hehe...comelkan..kalau lah dia boleh dibela memang dh lama bela..mcm kucing sebab akak memang suka...bulu dia yang cantik...teringin nak belai mcm kuching...agaknya sebab akak ni dilahirkan pada tahun rimau sebab tu lah suka kat rimau....akak pun garang mcm rimau tapi manja...huhu...perasan lah pulak....jangan marah ummi annis...kah..kah...kah..silap2 ummi annis muntah2...baca yang kata akak ni manja...huhuhu...apa-apa pun ari ni ummi annis tak datang opis..mana lu pegi aaa...mesti ponteng ni..hehe...mcm kawan akak yang sorang tu alasannya tengah cari kunci umah yang hilang...tah mana lah kunci tu agaknya dh merajuk...hahaha..ari2 asyik jolok je...jadi merajuk lah dia..apa2 pun pd kawan akak tu...cari jangan tak cari...hahaha....klu dh jumpa rebus kunci tu minum air dia..hahaha...gurau je la..jgn marah...nanti hilang lak seri kat muka ke....seri haneymoon ke...rahsia...hahaha....ok lah...cukup lah untuk hari ni...kepada kawan2 yang akan menyambut Tahun Baru China minggu depan..Happy New Year...semuga terus mengaummmmm...sayonara...bye....



INI SATU LAGI PRODUK HPA YANG TENGAH LARIS...TAHNIAH KEPADA HPA KERANA TELAH MELANGKAH SEBAGAI PRODUK MUSLIM YANG BERJAYA DISINI DAN INDONESIA....
PADA UMMI ANNIS USHA LAH DGN SUNGGUH MANA TAU SATU HARI BOLEH JADI USHAWAN MUSLIMAH YANG BERJAYA DAN TERKENAL DI MALAYSIA DAN INDOSIA..AMIN...KAMI TUMPANG SEKAKI BOLEH KE..HAHA...

Bagi semangat kat ummi anis

Hari ni aku nk citer pasal prodek HPA...dh lama tak ikuti produk ni rupa-rupanya dah banyak betul produk baru..itu pun sebab ummi annis tgh promote produk ni..almaklumlah dh jadi ahli jadi aku pun tumpang hepilah sebab kawan2 dh mula melangkah kedunia perniagaan..sesuatu cukup memanggakan aku..tahniah ummi annis semuga usaha anda akan terus diberkati...(bagi semangat ni)..

Jadi kalau nak tahu produk-produk terbaru tu..hubungi lah ummi annis...dah tentu dia akan bagi kerjasama..huhu...lebih-lebih lagi kpi radix yang iklan dalam tv tu....klu tak silap skrip dia mcm ni lah....ORG PUTIH CKP MELAYU...SANTING LAH BANA KOPI RO...MAI SECAWANN...MCM TU LAH..HEHE...HIDUP HPA....

peluang niaga


anda nak cantik..
nak comel
nak disayangi...
cubalah sabun ni..banyak kebaikannya..kalau nak tau..MESTI CUBAAA...

masjidilharam


Wednesday, February 3, 2010

Assalamualaikum,
Bila tgk gambar masjid ni teringat arwah boss..dia dah kembali kepangkuan Allah hampir setahun..walaupun aku rasa dia baru je pergi...tapi tak sangka rupanya dia dh meninggalkan kami semua dh hampir setahun.. memang banyak kenangan manis dan dan pahit dengan boss aku ni..tapi dia tetap boss yang baik dan tak akan ada pengganti yang sama dgnnya...Bila kita dah kehilangan sesaorang samada family,kawan-kawan atau sapa-sapa sahaja barulah kita tahu kebaikan mereka..semasa hayatnya walaupun banyak jasa dan kebaikan mereka kita tak pernah nak bersyukur..atau memang sifat kita ni susah nk bersyukur dengan apa yang kita miliki...

Happy bday buat BB

Hi baby...happy bday...semuga panjang umur dan murah rezeki muga 2010 membawa sinar bahagia untukmu syg...jangan pandang belakang lagi...tinggalkan suma tu sebagai memori yang terindah dalam hidupmu kerana setiap kejadian adalah dugaan yang perlu dihadapi dengan tabah...
Mama tumpang hepi dengan kabar terbaru dari baby..doa mama semuga semuanya berjalan dengan lancar...harap keputusan yang baby buat adalah yg terbaik buat dirimu...mama akan terus mendoakan semuga cahaya cinta akan hadir dan terus menerangi hidupmu hingga akhir hayat...
Apa-apa pun hidup mesti diteruskan...perjalanan masih jauh...ingatlah bahawa Allah tidak pernah lupa pada hambaNya...luv u

kenangan terindah 3/2/2010

Ini lah permata hati ku yang comel...COMEL KE..KLU DIA DAPAT TAU DH TENTU DIA JOBO...HEHE
Sori lah semalam tak dapat siapkan makan malam anak mama..sebab mama sakit kepala..sori...lepas makan ubat mama terus tertido...kul 11.oo malam baru mama terjaga...aduuuuhhh..siannya anak mama tido pun tak pakai selimut...

mama tau anak mama ni risau pasal mama semalam..tima kasih banyak-banyak sebab sayang mama sudi picit kepala mama tuam kepala mama ngan towel tapi mama tak dapat nak ucap apa-apa sebab mama memang tak larat...Apa yang lucu tu..mama dapat rasa anak mama check samaada mama tido ke dah tak bernyawa lagi...hahaha...apa-apa pun timah kasih anak ku sayang...ini lah kenangan terindah ditahun baru 2010...semuga kita terus bahgia.....luv u so much...

Hari Pertama creat blog...huhu

Assalamualaikum semua...
Ini lah kali pertama aku creat blog...sedangkan org lain dah maju kedepan sejak betahun lamanya..aku masih disini..merangkak2 lagi..lawaknye..hehe...
ala...penting sgt ke suma tu..yang penting aku ada blog jugak kan..bangga la pulak tu..pada kekawan yang belum ada blog tu...cuba2 lah ye..jangan org kata kita ni ketingalan pulak..huhu....selamat mencuba...mudah2an anda suma akan berjaya dan rasa banggaaa....kah..kah...
Ari ni tak ada keje lain cipta blog je lah dari pg..mcm lah opis ni den yang punyo...mintak maap lah yo...kalau dh jobo mcm tu lah..pada ummi anis tu....hati-hati ye coz saljuqaseh dah mula kedepan...jangan sampai ketingalan pulak..cepatlah cipta blog yang lebih canggih dan kaya dengan inti pati yang lebih membuat kawan-kawan jadi leka membacanya....
Hari ni memang bosan gilo...kepala pun masih pening-pening langau...huhu....nasib lah boss tak ada...dapat lah relax dan berceloteh panjang-panjang....