CAHAYA CINTA MAMA

CAHAYA CINTA MAMA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA
Beri lah hambaMu ini petunjuk kejalan Mu yang benar...

Thursday, February 4, 2010

hari yang membosankan




Hai..hai...ari ni memang membosankan...

tak tau kenapa..aje yang tak kena rasanya dalam hidup aku ni...


Agaknya terlalu fikir yang bukan-bukan yang tak sepatutnya aku fikirkan...buat pening kepala yang memang dah pening...


Akhirnya aku pun bygkan lah yang indah-indah...aku bygkan tengah duk kat tepi pantai..aku memang suka laut...sebab laut ni boleh buat aku rasa damai....dgn pemandangan yang cukup indah...sonoknye aku...dah lama berkhayal duk kat pantai aku berangan la pulaksedang bercuti kat paris....duk kat tgh2 pokok tulip...cantiknya...bila lah agaknya dapat bercuti kat sini...huhu...tak sapa nak bawak..lagi pun manalah mampu..gaji ciput je...haha...dapat cuti dalam malaysia pun dh syukur..


No comments:

Post a Comment