CAHAYA CINTA MAMA

CAHAYA CINTA MAMA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA
Beri lah hambaMu ini petunjuk kejalan Mu yang benar...

Wednesday, March 17, 2010

semalam yang membosankan...

Semalam hari minggu...hari cuti tapi aku rasa bosan lah sgt2...bangun pagi rasa nak pi keje lah pulak..sebab boring...pagi tu dapat berita dari baby...dia bg tau adik dia kemalangan..kritikal kat hospital melaka..teringin nak pegi tapi takder org nak temankan kesana...semua org sibuk maklumlah ari minggu.

Selepas anta iqah ke kelas tambahan aku terus ke nilai 3 dengan kakak ku teman kan dia beli barang..aku memang tak ada duit pun jadi tak beli apa2 lah...tapi sapa sangka kakak ku belanja aku 2 pasang baju..huhu...rezeki lah kan...hepi gak aku...masa kat sana ada juga aku tgk2 barang utk di beli akan datang la...bila dh ada duit..aku cadang nak beli something utk pertunangan baby..tapi tak tau apa dia...tunggu je lah dh ada duit nanti...

Balik umah kakak ku dh kul 3 lebih...lepas makan aku terus tertido..ngantuk lah sgt...bagun tgk dh kul 5.30 ptg...malasnya nak bangun..badan rasa penat lah sgt...nak balik umah pun rasa malas..hujan lebat ptg ni...sejuk sikit...dh kul 7 baru aku balik umah...terus masak utk mak dan iqah...tak yah nak masak pagi2 takut lewat..huhu...malam tido awal walau mata tk nak tido tapi paksa lah juga...sampai mimpi2...mimpi kawan2 lama...sabar je lah....

Pagi ni sampai opis kul 8.00 pg..ingatkan aku org pertama rupanya yang kedua...adalah cik mek molek tu sampai dulu...hari ini dlm sejarah lah tu...hehe..syabas pada cik mek molek adah..huhu...amalkan selalu ye...mana tau nanti boss naik kan gaji...pada yang lain2 pun sama lah...tahniah....


1 comment:

  1. Salam,

    Hai, wah awal-awal lagi dah beli baju raya nih. seronoklah la ya. Ada orang pula sponsor.
    Yelah semoga murah rezeki selalulah hendaknya. Jauhkan juga dari sebarang bencana.

    Terkejut dengar berita adik baby kemalangan. Apapun sama2 kita doakan semuanya baik2 aja dan dia cepat sembuh. Amin.....

    ReplyDelete