CAHAYA CINTA MAMA

CAHAYA CINTA MAMA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA

YA ALLAH YA TUHAN KU AMPUNKAN SEGALA DOSAKU DULU KINI DAN SELAMANYA
Beri lah hambaMu ini petunjuk kejalan Mu yang benar...
There was an error in this gadget

Wednesday, October 20, 2010

apa erti sebuah pengorbanan

assalamualaikum...
Selalu kita dengar tentang pengorbanan...tidak kira lah samada pengorbanan ibu pada anak,anak pada mak,isteri pada suami...macam2 la lagi...apa2pun maknanya sama je...

Kalau nk dikira bab pengorbanan ni rasanya sejak akak tau lah...dah byk lah yang dikorbankan. Sampai dah tak larat lagi..tapi sampai sekarang ni pun masih lagi bekorban dan bekorban...cuma belum dikorbankan je lagi..hehehe...

Mungkin dah ditakdirkan dilahir kan kedunia ini utk bekorban demi kebahgiaan org lain...kebahgiaan sendiri tu tak tau lah no berapa...walau apa pun akak tak minta dibalas atau pun membanggakan diri cuma itulah kehidupan akak dari dulu hingga lah sekarang dan mungkin untuk selama nya...akak tetap redha dan semuga ianya akan menjadi satu kebahgiaan bagi akak didunia dan diakhirat kelak...jadi pada kawan2 yang dh byk bekorban tu jangan lah kesal kerana setiap inci pengorbanan atau apa saja yg kita lakukan sudah pasti akan mendapat kenikmatan disuatu hari kelak....selamat beramal...cayok2


No comments:

Post a Comment